tiistaina, toukokuuta 3

moix

mua kauhistuttaa jo valmiiks toi päivä neljä,  mitä olen syönyt tänään :D järkytän todennäköisesti teidät syvästi puhumattakaan siitä miten kovasti itse järkytyn. mä syön huonosti ja epäterveellisesti. siks en vielä tee tota kolmostakaan!





 ekat kolme muuten sallan ottamia!

vappu meni raivokkaasti bailatessa (ei raivokkaasti, semisti) ja maanantaina mulla alkoi ihka eka työharjoittelu. päivääkään en ole eläessäni raksahommia tehnyt joten luonnollisesti olen aivan kuutamolla. nää pari ekaa päivää olenkin lähinnä heilunut harjan varressa mut toivon ettei sitä tarvitse koko seitsemää viikkoa tehdä! siis vaikka ihan mukavaa onkin. eniten (ja myös oikeastaan ainoastaan) vituttaa kyllä noi aamuheräämiset. seitsemältä työmaalla HYI! ella kymmeneltä sängyssä on mahdottomuus joten melkeen pilkin tässä nytkin vaikka kello käy vasta seitsemää.

tässä vielä asua jostain hamasta menneisyydestä. asukuvia saattaa muuten lähiaikoina ripotella hiukan heikosti kun tuonne työmaalle lähden kylmästi hupparissa ja collegepöksyissä!




muuten, luulenko vaan vai aneleeko toi tukka pikkuhiljaa värjäystä?
 

3 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Hahah, sulla on muuten tossa ekassa asukuvassa ihan sellanen ilme millä mua aina katotaan kun teen jotain tyhmää ja ihmisten tekisi mieli nauraa, mut sit eivät jostain syystä voi :D

Kivoja kuvia, enkä nyt tarkoita tällä omaa kuvaamistani, vaan sitä että sulla on kyllä ihana kämppä. Oon niin kateellinen kun tähän ei koskaan paista aurinko tolleen ihanasti!

Mua alkoi myös äsken ihan pikkuisen vaan harmittamaan ettei enempää hengattu vappuna!

Anonyymi kirjoitti...

kivat vaatteet :--)

Ella kirjoitti...

katja pus ja salla sillaihan mäki sua katoin ;) miten voit olla katellinen mun luukusta ku omas on niin valtava ja uskomaton!