keskiviikkona, huhtikuuta 27

Päivä 2 – Eka rakkaus

tähän pitäisi varmaan kirjoittaa jostain ekasta koirasta tai yläasteen ensirakkaudesta mut mulla ei oo koskaan ollut koiraa eikä ketään kiinnosta kehen olin palavasti rakastunut neljätoistakesäisenä, joten kerron teille rätätätätätä....
....antista! (tosin en tiedä välttämättä kiinnostaako sekään ketään)


ollaan antin kanssa molemmat maskusta ja ollaan käyty sama yläaste ja lukio. yläasteajoilta mä en anttia oikeastaan muista ollenkaan, mut lukiossa alettiin jo pyöriä samoissa porukoissa. anttia ei tosin niin kauheesti näkynyt, koska se seurusteli siihen aikaan.

ero kuitenkin onneks tuli ja kai me vähän jossain vaiheessa sit ihastuttiin. pitkään oli sellasta eipäsjuupas touhua, tykätäänkö me nyt toisistamme ja halutaanko seurustella ja näin. puolisen vuotta siinä jahkailtiin kunnes päätettiin et perkele seurustellaan nyt sit oikeesti  kun kerran kaikki muut oli olleet sitä mieltä jo pitkään.



antti on mun ensimmäinen poikaystävä ja rakastan sitä kyllä tosi paljon. se on jännä miten hirmu paljon ollaan molemmat muututtu sinä aikana kun ollaan seurusteltu. kerran mietittiin ettei meillä ole nykyään enää edes juurikaan mitään yhteistä, mutta tultiin myös siihen tulokseen ettei tarvikaan olla. ollaan onnellisia näin niin mitä tollasta asiaa sitten itkemään.

nyt ollaan siis seurusteltu n 2,5 vuotta. meidän seurustelu ei ole koskaan ollut sellasta "joka päivä toisessa kiinni"- seurustelua vaan välillä on muutamakin päivä ettei nähdä ollenkaan. tää on mun mielestä toistaiseksi ollut hyvä tyyli, toisen naama ei rupea vituttamaan ja aina on ihana nähdä. yhteenmuutto saattaa muuttaa tätä mun teoriaa muttei oteta siitä stressiä :)



mutta nyt luulen etten kerro anasta enää enempää etten vallan suistu helkilökohtaisiin asioihin! hän on siis kuitenkin mun oikea ja todellinen ensirakkaus <3
(vois muuten ehkä antilta varmistaa että saan julkasta tän..)

2 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Iso AWW <3 Ja haha, Antti näyttää hassulta tossa ekassa kuvassa :D Ja vikassa kuvassa ootte ihan pirun junnuja molemmat! :D

Ella kirjoitti...

antti on söpö <3 ei toi alin kuva oo varmaan ku vuoden vanha!