maanantaina, helmikuuta 28

i love



sushi!

tarina: en ollut ennen kokeillut sushia kun päätettiin yks ilta olla antin kans rohkeita ja mennä syömään hansan hanko sushiin. mulla oli suuret odotukset koska monet oli hehkuttanut sitä maasta taivaisiin. petyin kuitenkin hiukan koska mun arvosana oli ihan ok. ihan syötävää, ihan hyvää mut ei mitään ihmeellistä. vähän harmitti.

jostain kumman syystä kuitenkin eräs krapulainen lauantai mun teki ihan älyttömästi mieli sushia (samalla tavalla oon muuten alkanu pitää myös aura-juustosta ja katkaravuista; yhtäkkiä alko krapulassa tekemään mieli!) ja mentiin sit uudelleen samaiseen paikkaan. tällä kertaa olin taivaassa. siitä päivästä mun on lähes päivittäin tehnyt mieli sushia.

tää pieni tarina oli johdanto yllä esiintyneisiin kuviin. niin ihanaa kuin se sushi onkin, mulla ei mitenkään opiskelijabudjettini kanssa ole varaa syödä sitä niin usein kuin haluisin, joten mietin et mahtaakohan marketeista löytyä jotain pakasteversiota. etsin ja löysin, vaikkei halpaa sekään ollut, toi paketti maksoi reilut 8e. mut yllättävän hyvää oli! olin nälkäinen ja niin himokas et sulatin ne mikrossa, vaikka olis todennäkösesti ollu parempi sulattaa ne huoneenlämmössä ettei toinen maki oo kuuma ja toinen jäässä. mut suosittelen lämpimästi!

tosin nyt en taas hetkeen pääse sushista nauttimaan koska oon päättänyt alkaa hiukan karppaamaan. ehkä vois sillon tällön silti sallia... :D

siinä tietoisku uudesta rakkausruosta ja tässä outfit today:



tukka on kohtuu harmaa, oli vähän ylitehokas väri :( mut älkää piitatko! alla oleva kuva oli mun mielestä hauska vaikkei järkevä millään lailla. huomioikaa muuten mun uudet blingblingtyttökorvikset! jäsnkät veny"timantit".

neule ja musta tuubitoppi alla h&m
valkoinen toppi jc
farkku-tekonahka(<3)legginsit pieces

loppuun bloggaaja jonka silmiä selkeästi väsyttää:

  :D

nyt salille, johtamisen perusteiden pänttäystä ja täykkärit!
heip!

2 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Ihana Ella <3 Namnam Sushia :P

Ella kirjoitti...

ite oot ihana!