tiistaina, maaliskuuta 15

my hair

heippa taas kaikille pikku tauon jälkeen! kameraani en vieläkään ole saanut takaisin mut kuvallisen postauken pystyn silti toteuttamaan, kiitos sallan, joka ehdotti että tekisin postauksen hiustyyleistäni vuosien varrelta. joten siis, kaivauduin kuvatiedostoideni uumeniin ja löysinkin vaikka mitä. 

tässä siis pidemmittä puheitta meikäläisen kuontaloa vuosien varrelta:


tää on aikaisin kuva mitä koneelta löysin, kesältä 05. blondi-ella rippileirillä :) mä en tiedä missä on mun kiitoskortit rippijuhlista mut niissä olis tukka ollu hiukan kauniimpi..



junnulinjalla mennään, nää on kesältä 06. en löytänyt oikeen mitään parempia tukkakuvia, enkä mitään muokkaamattomia. nää oli näitä ku posetettiin irc-galleriaan.



tästä kuvasta mä pidän edelleen, otettu jouluna 06 kun olin just alkanu kasvattaa takatukkaa. ja venyttää korviksia!


edeltävät on kaikki 07 kesältä, ilmeisesti on yhden kesänkin aikana leikkaus vaihdellu yllättävän paljon.


tää hiukan tärähtänyt yksilö on samaiselta kesältä, väri on jo vähän tummentunut..


...jonka jälkeen päästiin aika pian tähän. tää taitaa olla jotain syksyä.




ja tämä kuva vuodenvaihteesta kun aloin vaalentaa tosta otsatukan alta ja takatukasta vaaleaa palkkia. hiukan on jo ruskea :D




pikkuhiljaa vaaleni!



pisin talvea sitä noita palkkeja sit vaalennettiin ja nämä kolme haarukassa kevät-kesä. toi oli tosi ihana tukka! luonnostaan vaalealle toi mustana pitäminen oli vaan tosi vaivalloista ja noiden palkkien erikseen värjäily oli melkonen projekti aina. pari kertaa tulivat vaaleansinisiksi :D



aloin vaalennella tukkaa jatkuvaan mustaksi värjäämiseen kyllästyneenä ja keväällä 09 olikin sitten ruskea tukka. toi toinen korva näkyvissä-look mulla on ollu tosi pitkään enemmän ja vähemmän mut ehkä sanottaisko wanhojen jälkeen se alkoi olla ihan selkeästi lyhyempi ku toinen puoli.





keväällä mentiin viroon ja tukka läks. virhe jota kadun edelleen!
 




nää on varmaankin sit kuvia sinettipiennyksistä, en osaa sanoa millon nää on otettu mut joskus ton lyhemmäks leikkaamisen ja seuraavana keväänä blondaamisen välissä :) tältä ajalta mä en muutenkaan löytäny kauheesti kuvia mun hiuksista mut omalla värillä mentiin ja kasvatin koko ajan.


seuraavan vaiheen te sitten jo tiedättekin eli vety!
jatkan tästä nyt matkaa koska tän postauksen luomiseen menikin paljon odotettua enemmän aikaa joten olen joka paikasta myöhässä taas. heippa!

2 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Jee! Ihana kokoelma :) Ihanan kiltin näkönen sä oot noissa 06 otetuissa kuvissa jossa sulla on toi tumma tukka. Sit seuraavaksi ruississa(?) jo kauhee rokkibabe! Ja lopuksi tuleekin sit tutun näköstä Ellaa jo :)

Ella kirjoitti...

mun angstit tuli vähän viiveellä :D en kyllä ihan kauheen ylpee noista kaikista oo....