tiistaina, huhtikuuta 6

love 'em

noni ja sinne sujahti taas melkeen toinen viikko kirjoittamatta! no, antti oli to-ma lomilla ja koska oon kai niin riippuvainen poikaystävästäni ni en tahdo koskaan tuhlata yhtään meidän yhteisiä hetkiä koneella istumiseen. tosin en olis tähän päässytkään kun antti datas koko ajan :D eli teoriani kusee.. ehti antti kuitenkin napsaista yhden kuvan mun eilisestä asusta! (oikeesti, ette usko, tajusin vasta eilen et miksen laita anttii ottaa aina mun asukuvii ku se on lomilla? huoh oon idiootti)

tekonahkatakki - sokos (kaikki napit irtoamassa jo, syksyllä ostettu...)
huivi - jc
neule - gt
legginsit - hm
kengät - dinsko
oon aika surkeen näkönen :) 
nyt mun pitäis taas jo olla pian menossa, joten esittelen loppuun mun viimeisimmän kenkähankinnan. nää popot oli niin heräteostos ku heräteostos voi olla, nimittäin oltiin antin kanssa TARJOUSTALOSSA ostamas antille kaljaa ja siitä aina täytyy kävellä kenkäosaston läpi et pääsee ruokapuolelle. ja tadaa, siinä oli upeat nilkkurini lähes täydellisinä, juuri sellaisina mitä oon etsiny. tarkastin ettei tuttuja näy, nappasin vimpan parin omaa kokoani ja vilistin hyllyjen väliin piiloon sovittamaan. (mikään ei oo niin noloa ku shopata vaatteita/kenkiä tarjoustalosta) oli sopivat ja ihanat ja vaan kaksviis epii. olisitte kuullu miten sisko nauro ku kuuli mistä olin ostanu unelmanilkkurini.. mut kyl hymy hyytys ku se näki ne :)
ja joo, näyttää vähän kanooteilta mut kyl mun jalalla kokoa onkin! tsekatkaa vaik tosta kokolapusta mikä näkyy :D



palaillaan taas huomenna tai mahdollisesti jo illalla!

Ei kommentteja: