lauantaina, huhtikuuta 10

farkkua

tuli muuten vielä mieleen tohon 100 juttuun: 101. pelkään hysteerisesti yöperhosia :)

oon nyt vähän harrastanut tätä postausten ajastusta jottei jäisi montaa päivää kirjoitusten väliin. muutamana päivänä kun ei kirjoita niin sit hups hujahtaa viikko! jotenka jos tämä postaus tupsahtaa ulos siihen aikaan kun sen pitäisi, oon tällä hetkellä hesellä pyörittämäs burgereita ja sieltä suuntaan käytännössä suoraan näihin hehkuttamiini ysäripileisiin! huomenna pyrin julkaisemaan arveluttavaa kuvamateriaalia näistä kekkereistä mut nyt voisin valottaa teille mun pientä ongelmatilannetta.

olen jo pidemmän aikaa haaveillut farkkuliivistä mut en ole viitsinyt vähäisiä varojani sellaisiin laittaa, joten pyysin et äiti kaivelis kotoa jotain vanhoja ja liian pieniä leikkelykelpoisia farkkutakkeja. äiti oli löytänyt yhden ja olin jo sakset kädessä kun päätinkin sovittaa takkia ensin. 






ja hei mitä luulette, täähän näyttää hyvältä näinkin? joten mitä teen, pidänkö farkkutakin takkina vai saksinko liiviksi?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mä tein pari (vai kolme?) vuotta sitten omasta yläastetakista liivin ja se on kyllä rok! sisko on sen kyllä tainnut omia. annan ääneni liiville
t. heini v

Ella kirjoitti...

liivi 1
takki 0
raaskiinkohan!

NILKUTIN kirjoitti...

mun on pakko antaa ääni takille. se on niin retro ja liivejä voi ehkä kuitenkin helpommin löytää kaupoista:-)

Ella kirjoitti...

sitä minäki!!