perjantaina, huhtikuuta 9

100

kokeillaan nyt sit iteki :)

1. asun maskussa, olen asunut 18 vuotta. jos tänne eksyy joku, joka ei tiedä kyseistä paikkaa (vaik kaikkien pitäis) niin se on semipieni paikkakunta parikyt kilsaa turusta.
2. naantalissa oon kuitenkin syntynyt ja se on ihana kaupunki.
3. olen asunut omillani viime lokakuusta, noin kolmenkymmenen neliön kämpässä
4. ja toimeen tulen heseduunilla. se on parhaimmillaan kivaa työtä ja työkaverit on ihania.
5. mut se on pelottavaa et asiakkaat joskus tädittelee mua
6. tosin se vast pelottavaa olikin kun muutama vuosi sitten myin kirpparilla silloin n.5vee serkkujeni luistimia pois ja joku mummeli kysy multa et onko noi sun lasten luistimia.. spooky
7. oon muutaman sentin päälle 170 pitkä
8. ja painan kai jotain reilu 60?
9. poikaystävä painaa saman verran
10. en oo ikinä elämässäni laihduttanut enkä tarkkaillut syömistäni
11. enkä harrasta liikunta
12. paitsi tänään pyöräilin mut yleensä en jaksa
13. itsekuri ei riitä
14. onneks mua on siunattu sen verran hyvillä geeneillä etten lihoa muodottomaksi
15. vaikka kymmenen kiloa antaisin mielelläni pois. mut toistan, itsekuri ei riitä :)
16. vihaan toffeta ja kinuskia
17. ja pepsiä mut coca cola on jumalten juomaa
18. kerran juotiin antin kanssa yhdessä illassa molemmat 1,5 l colaa ja valvottiin viiteen
19. antti on siis mun poikaystävä, ollaan seurusteltu vajaa puoltoista vuotta
20. antti on tällä hetkellä armeijassa and it's killing me
21. sata kohtaa on tosi paljon..
22. tahtoisin matkustaa miljoonaan paikkaan!
23. kun olen vanhempi ja rikkaampi, matkustellaan antin kans ympäri maailmaa
24. mennään ainaki jenkkeihin, mun mielestä se on pakko kokea
25. sitäpaitsi antti on asunu siellä!
26. oon tosta ihan hirveen ylpee
27. samoin ku siitä et antin serkku pelaa nhl:ssä
28. enkä muuten anna anan lukee tätä
29. mulla on kaks pikkusiskoa
30. olin ala-asteella mun parhaalle kaverille tosi kateellinen ku sillä oli kaks isoveljeä ja ne kiusas sitä. kukaan ei kiusannu mua.
31. olin ala-asteella  koulukiusaaja.
32. mut nykyään ollaan kavereita sen tytön kanssa jota haukuin.
33. istuin ala-asteella jo jälki-istunnossa
34. ja äitiä hävetti käytösnumero 7
35. koulussa oli paljon kivempi häiriköidä muita ja huutaa ku kuunnella, yläasteella aina häiriköi pojat ja ella
36. yläasteella olin sitä mieltä et on maailman cooleinta polttaa ja juoda
37. olin tosi teini silloin, kesti pitkään ennen kuin pystyin sen edes näin myöhemmin myöntämään
38. lukio oli elämämi parasta aikaa
39. harmittaa tosi paljon etten ole missään koulussa
40. hypistelen kaupoissa mappeja ja kyniä ja penaaleita ja nään koulusta unia
41. toivon että tällä kertaa yhteishaussa tärppää
42. aion hakea rakennusinsinööriksi tai restonomiksi
43. vihaan aamuheräämistä
44. kymmeneltä herääminen on jo aivan liian aikaisin
45. mulla on outoja pakkomielteitä
46. esim en voi lähteä kotoa minnekään ennen kuin kaikki on tiptop järjestyksessä
47. en kylläkään pidä imuroinnista enkä pölyjen pyyhkimisestä
48. rakastan kissoja ja tahtoisin kovin itselleni sellaisen
49. mua vituttaa koiraihmiset koska niiden mielestä kissat on ällöjä. molemmistakin voi tykätä.
50. tää on rumasti sanottu mut mikään ei oo niin yököttävä ihmisryhmä kuin teinitytöt. ne ihan oikeesti saa mut voimaan pahoin ja tunnen suunnatonta vihaa viattomia yksilöitäkin kohtaan.
51. ja gootit on naurettavia
52. ja festarit on ihania
53. ruisrock on kesän kohokohta, oon ollu siellä muistaakseni nyt 6 kertaa peräkkäin
54. joka kevät oon ihan fiiliksissä ja hehkutan sitä niin paljon et ihmiset harkitsee mun vaientamista
55. vuodenajat on ihania
56. rakastan yli kaiken korkeita korkoja ja mulla on niihin aika vakava fetissi
57. tosin omistan niitä paljon enemmän mitä tulee käytettyä
58. ja suurin syy siihen on se, etten osaa ajaa autoa koroilla
59. enkä pysty elämään ilman autoa
60. en muista päivää jolloin en olisi ajanut
61. joskus olin sitä mieltä että helsinki on maailman ihanin kaupunki mut nykyään musta tuntuu et siellä taitaa olla liian paljon snobeja mun sietokyvylle
62. oon oikeesti kiva ihminen enkä tällainen riidanhaastaja :D
63. välillä oon niin empaattinen et itken muidenkin murheita vaikka omiakin on tarpeeksi
64. kiroilen tosi paljon liikaa
65. kärsin vuosia aknesta
66. syytän sitä siitä että vieläkin itsetuntoni on tosi heikko
67. en oikeastaan koskaan lähde siitä syystä ulos ilman edes jonkinlaista meikkiä
68. tukkani on oikeasti suunnilleen tämän värinen, värjäsin sitä ensin vuosia vetyperoksidiksi ja sen jälkeen vuosia mustaksi. välivaihe tekee hyvää.
69. olen kaksimielinen ja irstas, pissakakka-huumori on aina hauskaa
70. olen myös vahingoniloinen mutten tarkoita sillä pahaa
71. tykkään juustosta ihan hulluna
72. mutta suklaa on aina ollut mielestäni yliarvostettua
73. se on pieninä määrinä ihan hyvää
74. vihaan sotaleffoja
75. ja varsinkin action-leffoja
76. ja vin dieseliä
77. en muutenkaan koskaan jaksa kuolata komeita näyttelijöitä
78. tietty muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
79. kauniita naisia on paljon mukavampi katsella
80. barbit on ihania, voisin leikkiä niillä vieläkin
81. olen varmaan muutenkin henkisesti jälkeenjäänyt koska väritän värityskirjoja ja kokoan palapelejä
82. tahtoisin tatuoinnin, ison ja värikkään
83. olen ollut aika emo
84. kuuntelin bullet for my valentineä ihan hulluna ja mulla oli huulikoru ja smiley
85. niskakorukin oli, mut se oli kyl ihana
86. tällä hetkellä maailman paras bändi on pmmp ja paras artisti lily allen
87. kun alettiin seurustella antin kanssa, kuunneltiin aika samanlaista musaa ja näytettiin samalta. nykyään on pop-prinsessa ja antti likanen punkkari joka kuuntelee grind corea. se on hirveetä kuraa!
88. musiikista syntyy myös yleensä meidän kiistat
89. mulla on kaks eri kaveriporukkaa ja aina pitää esim juhlapyhät valita kumman kanssa juhlii koska ne ei tykkää toisistaan. se on välillä tosi kuluttavaa
90. hyväksyn melkein kaikkien ihmisten facebook-kaveripyynnöt koska en kehtaa olla ilkeä ja hylätä niitä
91. en pelaa enää farmvilleä juurikaan :D
92. mut simsiä voisin pelata monta vuorokautta putkeen! 
93. en koskaan muista kuunnella musiikkia kun dataan
94. nää hyppelee aika päättömästi aiheesta toiseen kyllä nyt :D
95. subway on parasta "pikaruokaa", sinne on mennyt ainakin satoja euroja
96. mäkkäriä kartan koska tunnen sen olevan pettämistä
97. syön kynsiä
98. nytkin
99. nyt aion mennä nukkumaan, pää alkaa olla tyhjä.
100. oho unohdin laittaa mitään kuvia, sorry!

2 kommenttia:

Mira kirjoitti...

96. REPESIN xD

Ella kirjoitti...

se on totta :D